Суббота
27.02.2021
05:59
Приветствую Вас Гость
RSS
 
Персональний сайт
педагога-організатора
Макаровой Інги Костянтинівни
Главная Регистрация Вход
Каталог статей »
Меню сайта

Категории раздела
Сценарії [0]
Аналіз УС [4]

Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0

Главная » Статьи » Аналіз УС

Аналіз роботи УС 2015-2016 н.р.

Аналіз

роботи органів учнівського самоврядування

за 2015 – 2016 навчальний рік.

Одним з головних розділів виховної роботи в нашій школі є розвиток учнівського самоврядування, яке виражається в можливості самостійно проявляти ініціативу, приймати рішення і реалізовувати їх в інтересах учнівського колективу.

У 2015-2016 н. р. робота учнівського самоврядування здійснювалась відповідно до Основних орієнтирів виховання учнів, згідно річного плану роботи школи та плану роботи парламенту школи спрямованих на розвиток в учнів прагнення стати повноправним членом суспільства, які передбачають всебічне утвердження в суспільному та індивідуальному бутті цивілізованого життя на основі загальнолюдських цінностей та духовних, моральних і культурних засад життя українського народу. Тому мета виховного процесу в школі – не тільки сформувати необхідні компетенції, надати ґрунтовні знання, а й формувати громадянина, патріота, інтелектуально розвинену, духовно і морально зрілу особистість,готову протистояти асоціальним впливам, вправлятися з особистими проблемами, творити себе і оточуючий світ.

Науково-методична проблема над якою працювало шкільне самоврядування на протязі року це - «Національно-патріотичне виховання та соціалізація особистості через організацію діяльнісно-орієнтованного креативного простору в умовах класного та шкільного самоврядування»

Виховна мета учнівського самоврядування під керівництвом адміністрації школи, педагога-організатора та педагогів школи конкретизувалось через систему завдань, а саме:

  • формування національної свідомості, любові до рідної землі, свого народу, бажання працювати задля держави, готовність її захищати;
  • забезпечення духовної єдності поколінь, виховання поваги до батьків, жінки-матері, культури та історії свого народу;
  • забезпечення розвитку в дітей потреби у здоровому способі життя, гармонійному поєднанні духовного, фізичного та психічного здоров'я;
  • формування в учнів моральної свідомості на основі організації моральних стосунків дітей через їх включення стихійну, або спеціально організовану діяльність;
  • формування моральної культури, толерантного ставлення до інших культур і традицій;
  • формування культури сімейних стосунків;

У школі самоврядування представлено Парламентом, який обирається на учнівській конференції школи. Парламент є виконавчим органом учнівського самоврядування у школі. В Парламент входять: президент, заступник президента, секретар та чотири міністерства:

- Правопорядку;

- Культури;

- Спорту та здоров’я;

- НТУ «Ліцеїст»;

- Старостат.

За кожним міністерством були закріплені педагоги консультанти які відповідали за надання методичної допомоги органам учнівського самоврядування, учням-лідерам з проблеми організації цікавих справ, акцій, навчання учнівського активу.

У вересні в школі пройшли вибори президента. В передвиборчій програмі прийняли участь 5 кандидатів в президенти: Каратанас Костянтин Учень 10А класу, Лисенко Людмила учениця 10Б класу, Васильчук Дмитро учень 10Б класу, Гачик Катерина учениця 9В класу, Рижова Олександра учениця 9Б класу. Набравши більшу кількість голосів президентом школи став Кататанас Костянтин.

На протязі навчального року Президент школи приймав активну участь в житті школи.

В обов’язки Президента входило:

1. Проведення засідань Парламенту.

2. Координація роботи Міністерств.

3. Організація та участь у традиційних загальношкільних заходах. (спільно з Міністерством Культури)

Разом з міністрами приймала активну участь у районних зборах лідерів:

  • 25.09.14. – районний зльот лідерів «Осинка - 2015», де зайняли 2 місце.
  • 31.10.14. – районний зльот лідерів «Вибираємо свій шлях»
  • 18.11.14. – районний зльот лідерів «Скарбничка мого краю - Болградщини», де зайняли 2 місце.
  • 23.12.14. – Святковий вогник для лідерів «У колі друзів»
  • 29.03.15. – збор лідерів «Крок до успіху», де була презентована слайд-презентація «Моя мала Батьківщина», яка зайняла в районі 3 місце.

За 2015-2016 н.р. Президентом було проведено 12 засідань Парламенту. На засіданнях розглядалися наступні питання:

  • Про проведення традиційних заходів
  • Про роботу класного самоврядування
  • Про дотримання учнями правил поведінки в школі
  • Зачитувалися звіти Міністерств про виконану роботу.
  • Про результати проведення рейдів-перевірок,огляду куточків ,та озеленення кімнат ;
  • Про визначення завдань щодо роботи центрів ,затвердження планів роботи центрів ;
  • Про проведення конкурсу «Найкращій клас».

На початку навчального року було проведено вибори органів класного та шкільного учнівського самоврядування, сформовані міністерства та сплановано їх роботу.

В цьому році заступник президента відповідала за роботу міністерства спорту та здоров’я. Головною метою міністерства було організація оздоровчо-просвітнецької роботи з учнями, залучення учнів до активної діяльності у сфері спорту, туризму, краєзнавства.

На протязі року проводився рейд «Чистота запорука здоров’я». Члени міністерства спостерігали за збереженням меблів та санітарним станом кабінетів. Проводили анкетування серед 7-11 класів «Твоє відношення до паління», випустили листівки до Всесвітнього дня відмови від паління, Всесвітнього дня боротьби зі СНІДом.

В рамках декади здорового способу життя члени міністерства разом з вчителями фізичної культури підготували та провели спортивне свято «Весела естафета».

При активній участі міністерства «Спорту та здоров’я» команди школи приймали участь у районних та обласних спортивних змаганнях:

  • Легкоатлетичний крос – 6 місце;
  • Волейбол – 6 місце;
  • Турнір по тенісу – 1 місце;
  • Козацькі гарти – 4 місце;
  • Легкоатлетична естафета – 6 місце.
  • Кожаний м’яч – 7 місце.
  • Туристичний зліт – 4 місце;
  • Старти надій – 1 місце.

У квітні цього року члени міністерства прийняли участь у районній військово-патріотичної грі «Джура» де зайняли 4 місце серед шкіл району.

У 2015-2016 н.р. метою роботи Міністерства культури було:

  • Організація змістового дозвілля дітей і молоді з урахуванням їхніх інтересів.
  • Залучення учнів на основі ініціативи та самодіяльності до підготовки й проведення творчих справ, розважальних програм.

При активній допомозі та участі Міністерства Культури: Команда «101.ДЮП» зайняла 1місце в районному фестивалі дружин юних пожежних, 1місце в зональному етапі фестивалі дружин юних пожежних, 4 місце в обласному етапі фестивалі дружин юних пожежних, команда «Шанс» зайняла 1 місце в фестивалі-конкурсі Молодь обирає здоров’я.

У вересні міністерство підготувало поздоровлення працівників ДСНС до дня рятувальника. Також проведи лінійку до дня Миру.

У жовтні міністерство організувало та провело акцію «Милосердя» до міжнародного дня людей похилого віку. Надали допомогу у проведенні свята до Дня вчителя, конкурс вітальних листівок, присвячених Дню вчителя, приймало участь в організації конкурсу «Щедрість рідної землі», в якому прийняли участь 1-11 класи. Найкращі роботи були відправлені на районний конкурс. Члени міністерства підготували презентацію виставки, і по підсумкам конкурсу школа зайняла 2 місце в районі.

У листопаді міністерство брало активну участь у святі «Посвята в ліцеїсти». Також було проведено традиційний конкурс «Міс Осінь».

У грудні місяці члени міністерства організували та провели новорічні свята «Бал казкових героїв» (1-4 кл.), «Новорічні пригоди» (5-7 кл.).

З метою природоохоронної роботи у школі була проведена акція «Ялинка», в якій прийняли участь всі класи. Найкращі роботи були відправлені на районний етап конкурсу. Також проводилась акція «Новорічна іграшка», в якій всі прийняли активну участь крім: 9-Г класу.

У березні відбулися святкування 8 Березня, де члени міністерства брали активну участь у виготовленні подарунків для жінок-працівників школи, підготували і провели свято.

1 квітня у школі було організоване день самоврядування. Учні десятих і одинадцятих класів, які заміняли вчителів і адміністрацію, слідкували за порядком. Доки справжні вчителі в ролі учнів займалися музикою, фізкультурою, малюванням і працею, «тимчасова адміністрація» повинна була перевірити відсутніх «учнів» та «вчителів», прослідкувати, щоб під час пар ніхто не гуляв школою і не пішов додому, щоб кожен займався своєю справою. В підсумку, по закінченню учбового дня, вчителя, і особливо директор школи, були дуже вражені тим, як діти змогли впоратися з цілою школою, з купою обов’язків, які їм довірили. А учні зрозуміли, що бути вчителем не так легко, як це здається на перший погляд. По завершенню дня пройшла традиційна гра КВК серед 9-10 класів. У травні міністерством було підготовлено та проведено свято «Ліцейські лаври». Також міністерство допомагало в організації і проведенні Свята Останнього дзвоника.

Всі свята були підготовлені на достатньому рівні, були продумані сценарії, підготовлені ведучі, оформлена сцена. На протязі навчального року поповнювався банк сценаріїв до свят.

У 2015-2016 навчальному році за відсутністю куратора міністерство інформації об’єдналося з міністерством культури.

Робота була проведена по таким напрямкам:

  • проведення конкурсів листівок, буклетів, малюнків ;
  • проведення конкурсів стенівок;
  • підготовка плакатів;
  • випуск газет «А ось і ми!».

На початку навчального року було проведено перший конкурс листівок, буклетів, малюнків з пропаганди здорового способу життя, в якому брали участь усі учні з 5-11 класи. У жовтні місяці було проведено конкурс стенівок до Дня вчителя, та перший випуск газети « А ось і ми!» №1, який сприяє підвищенню інтересу дітей до життя ліцею. У жовтні пройшла декада правового виховання, до якої 5-11 класи випустили плакати на правову тематику. У грудні були випущені стінгазети до Нового року, а також проводили конкурс малюнків «Зимова казка», та акція «Ялинка». Підготували плакати, та оголошення про святкування Нового року, в якому взяли участь всі класи.

Пройшов конкурс стенівок до свята 8 Березня, в якому взяли участь 5-10 класи. Також проводилися конкурс виставка стенівок до Дня сміху, де прийняли участь всі класи.

Слід зазначити, що цього року більш менш активними учнями являються всі класи.

Усі заплановані заходи на 2015-2016 н.р. були виконані у повному обсязі.

Протягом 2015-2016 навчального року метою Міністерства правопорядку була: допомога вчителям виховувати свідому дисциплінованість в учнів, сприяння дотримання правил для учнів. В наступному 2016-2017 навчальному році міністерство інформації буде продовжувати працювати з учнями розвиваючи їхню творчу уяву, при цьому збираючи інформації, обговорюючи теми рубрик і матеріалів шкільних газет, сприяючи підвищенню інтересу дітей до життя ліцею.

Напрямки роботи:

  • Організація чергування в класах;
  • Проведення у класах рейд-перевірок «Відвідування», «Урок», «Дзеркало», «Соня», «Черговий в класі»;
  • Проведення місячника правових знань;
  • Контроль рівня культури поведінки, культури взаємовідношень між учнями.

Протягом року, згідно плану роботи, були проведені засідання двічі у підсеместр. На початку року був вибраний актив, затверджений план роботи на 2015-2016 навчальний рік, про проведення рейдів «Відвідування», «Соня», «Дзеркало», «Урок».

Члени Міністерства правопорядку наприкінці кожного під семестру здавали звітну інформацію щодо зовнішнього вигляду, порушень дисципліни згідно аналізу щоденників поведінки та чергування в їхньому класі.

Були проведені рейди:

  • «Дзеркало»
  • «Урок»
  • «Соня»
  • «Черговий в класі»

Вчасно здавали звіти наприкінці кожного семестру наступні класи: 5-А,5-Б, 5-В, 6-А, 6-Б, 6-В, 7А, 7-В, 9-В, 10-В.

Усі заплановані заходи на 2015-2016 н.р. були виконані у повному обсязі.

В наступному році Міністерство правопорядку буде продовжувати допомагати в налагодженні дисципліни і порядку в школі, сприяти дотриманню всіх правил для учнів.

У школі також на протязі року працює класне самоврядування. Дитячим центром розроблений єдиний графік засідань старосту (кожен четвер семестру), на яких надавалася важлива інформація відносно шкільних заходів та роботи органів класного самоврядування.

У вересні були проведені вибори в органи класного самоврядування, були сформовані ради, відбулося розподіл доручень у класах, спланована робота класного самоврядування, обрані представники в шкільні міністерства. Проводився смотр-конкурс «Класний куточок», в якому прийняли участь 1-11 класи. Хотілось би відмітити добру підготовку усіх класів до цього конкурсу.

Кожен підсеместр ради класу здавали звіти по підсумкам роботи класного самоврядування, на підставі звітів рад класів:

• У раді Дозвілля працювали учні 5-10 класів; найактивніші - представники 5А, 5В, 6А, 6В, 7А, 7В, 9-В, 10В класи;

• У «Прес-центрі» хочеться відзначити активну роботу 5-х класів, а також 6А, 6В, 7В, 10 класів;

• У раді «Спорту та здоров’я» працювали представники 6Б, 6В, 7А, 8А, 10А класи;

• В раді «Дисципліни та порядку» найбільше проявили себе - представники 5В, 6А, 6В, 7А, 7В, 8В, 9В, 10 А, 10В класів.

Хотілося б виділити роботу старост: 5 А кл., 5 В кл., 6А кл., 7Акл., 7Вкл., 9В кл., 10В кл. Однак не всі старости класів активно беруть участь в роботі шкільного самоврядування. 7Б кл, 8Б кл, 8В кл, 9-Г кл, 9Б кл, не приймали участь у роботі старостату.

Для залучення учнів цих класів до більш активної роботи в системі самоврядування, надалі планується здійснювати тісне співробітництво кураторів міністерств з класними керівниками.

Протягом року велося рейтингове оцінювання класів. За рішенням педагогічної ради до рейтингу класів з навчально-виховної роботи були внесені бали за роботу з обдарованими дітьми, у 3 номінаціях: спорт, наука, творчість. Начислення балів здійснювалося згідно прийнятої шкали.

В цілому мета та завдання поставлені у 2015-2016 навчальному році виконані.

Співдружність різних об’єднань, які діють у школі, дозволяє урізноманітнити і конкретизувати функції самоврядування, дає можливість кожному учневі знайти саме свою справу, яка йому ближча за інтересами, здібностями нахилами.

У 2015-2016 навчальному році учнівським самоврядуванням було проведено велику роботу по залученню учнів до активного громадського шкільного життя, по виявленню і розвитку в учнів здібностей до різних видів позаурочної діяльності.

Протягом навчального року всі міністерства справлялися зі своєю роботою. Більшість учнів школи з охотою брали учать в учнівському самоврядуванні, в організації колективних творчих справ. Учні вчилися бути ініціативними, відстоювати власну думку, формувати активну громадянську позицію.

В наступному навчальному році необхідно спланувати та спрямувати роботу учнівського самоврядування по залученню більшої кількості дітей, з числа пасиву, до участі в учнівському самоврядуванні та організації колективних творчих справ.

В ході аналізу роботи було виявлено що учнівське самоврядування спрацювало на достатньо дієвому рівні, хоч були досягнення, та ще є недоліки. Тому в наступному 2016-2017 навчальному році учнівське самоврядування працюватиме за такими ж принципами, та над вирішенням наступних проблем:

- організація засідань активу та навчання активу;

- підвищення рівня вихованості учнів;

- залучення дітей до активної діяльності в позаурочний час;

- залучення батьків до виховного процесу, як рівноправних учасників;

- організацією змістовного відпочинку школярів.

Науково-методична проблема над якою буде працювати шкільне самоврядування у 2016-2017 навчальному році це «Національно-патріотичне виховання та соціалізація особистості через організацію діяльнісно-орієнтованного креативного простору в умовах класного та шкільного самоврядування»

Категория: Аналіз УС | Добавил: makarova_inga82 (07.12.2017)
Просмотров: 165 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar
Вход на сайт

Поиск

Друзья сайта